Sunday, August 28, 2011

Typical Political Tactics !!!!

entry kali ini mungkin agak sensitif...tapi memang sengaja ingin aku luahkan apa yg aku rasa..tentang taktik-taktik bodoh,hina sistem politik negara kita...tak kisah la pihak kerajaan mahu pembangkang..dua-dua..sama je..secara terus terang nya aku akui yang aku merupakan seorang yg sangat-sangat membenci sistem politik kotor ini...dan aku juga akui yg aku merupakan seorang anarki...tapi setelah apa yg baca melalui sumber-sumber yg entah kan benar entah kan tidak...dari kedua-dua pihak kerajaan dan pembangkang...masing-masing cuba menegakkan hak masing-masing...yaa...sebagai manusia kita mempunyai hak kita sendiri...tapi kenapa perlu kita mengutuk hal peribadi seseorang...atau pun..tak perlu la sampai nak mengada-ada kan cerita yg tidak benar...sumpah ini bkn la cara berpolitik...tapi ini adalah salah satu punca akan berlaku nya perpecahan kaum...mahu saja aku mengata pemimpin2 kerajaan dan pembangkang ini golongan yg bodoh...dan pengikut-pengikut nya adalah golongan yg tidak cerdik...kerana..mereka sanggup bertekak...menabur fitnah..berbalah dan sebagai nya kerana ingin mentadbir negara...WTF !!! eh come on laa..sebagai golongan yg professional bagi aku..tak perlu rasa nya kita menggunakan taktik2 sial nie...kerana berpunca dari taktik2 sial ini lah...perpecahan kaum..berlaku...bkn itu sahaja malahan..sesama bangsa dan agama sanggup berbunuhan..huh ! macam tu nak mentadbir negara ? tepuk dada tanya selera...

p/s : seriously bagi aku...pihak kerajaan dan pembangkang tidak layak utk mentadbir negara..selagi mereka meneruskan taktik politik kotor..ini...disebabkan sistem politik sial ini lah...aku menjadi benci dengan sistem politik negara aku...oleh itu aku memilih jalan aku sendiri...di mana aku merupakan seorang ANARKI !!!