Saturday, August 6, 2011

harapan ramadhan !!!

hahaha...oleh kerana sekarang nie tgh bulan ramadhan...
so entry pun berkaitan la ngn bulan ramadhan...nie.. =) ...
okay from the first day ramadhan lagi..aku dah pasang niat...plus harapan atau erti kata lain..target tersendiri...
hehehe...dalam bulan yg mulia nie...first sekali sah2 la aku berharap..dapat menjalankan ibadah solat tarawikh dgn jaya nya...bkn itu saja...tapi dlm bulan puasa nie jugak..aku mengharap...dapat kembali..
membiasakan diri dgn solat 5 waktu tu..hehehe..sebelum2 nie 5 waktu tu asyik la kantoi...memang susah...nak penuh...ish3...apa la nak jadi dgn kau nie nabill wey...so dlm bulan puasa aku cuba la utk kembali membiasakan diri semula mengamalkan amalan wajib tu... =D ...
then dalam bulan puasa ini jugak...aku berharap...dapat menurun kan lagi berat badan aku...dari 63kg...kepada..59kg semula...hehehe..yaa...aku akn cuba utk turun kan semula berat badan aku nie...hahaha...
pedulik apa aku orang kata aku dah cukup kurus ke apa..diri aku kan..so suka hati aku...hehehe...
harapan terakhir aku...adalah aku dapat la mencari lailatulqadar nanti...
kerana itu adalah malam paling nikmat...kerana semua doa2 kita...insyaallah akan dimakbulkan.. =D