Saturday, August 27, 2011

its much better have a friends than having a Girlfriends !!!!

yaaa....mesti macam aneh-aneh kan kenapa entry aku macam tu....??
hahaha...itu pendapat aku..bagi aku sekarang...aku cukup senang dgn life aku yg dikelilingi oleh kawan-kawan...
sebab bagi aku...life aku sekarang lebih bebas...bebas di situ bererti...aku bebas utk bergaul dgn sesapa saja..tak kira lelaki ke...perempuan ke...dan...aku bebas utk buat semua aktiviti2 yg aku suka...dan macam-macam lagi la...hahaha...seriously bagi aku...memang heaven gila kot hidup bujang camni...hahaha...yang sebenar nya aku rasa hidup bujang nie seronok adalah sebab..aku tak suka diri aku terkongkong...aku tak suka pergaulan aku terbatas..dan aku tak suka bila smpi masa berlaku perpisahan...jadi tidak bertegur langsung semua...bkn itu sahaja...aku taknak ada hubungan serious...sebab aku nie mempunyai banyak bad habits yg cukup susah nak buang...antara nya...aku merupakan seorang football maniac...di mana aku sangat-sangat suka menonton bola dapat lak team feveret aku MANCHESTER UNITED...yg main...memang aku takkan ke mana2 la selagi game tak habis...bkn tu je...aku jgk cukup pantang bila ada orang ajak aku main bola padang ke...main futsal ke apa...bila orang ajak...mmg aku sanggup cancel kuar dating ke apa...hahaha...sebab jiwa aku dengan bola nie dah sebati...memang sukar utk di pisah kan..hehe...bkn itu sahaja aku jugak merupakan seorang heavy smoker's(pada masa-masa tertentu la)...hahaha..tak payah la nak suruh aku berhenti ke apa...penah dulu ex-gf aku mintak aku berhenti rokok...dgn penuh selamba aku cakap...*awak...saya nie kenal rokok dlu seblum awk...tau....hahaha...kwn-kwn aku sampai kata aku nie sengal la sebab aku ckp camtuh...haha...nak buat macam mana..ingt senang ke nak berhenti...cukup sehari aku tak hisap rokok...esk mau tau la...demam menggigil wey...hahahaha...bkn yg tu je...ada lagi..aku nye tabiat buruk...aku nie suka terperap kat rumah...tak berapa nak gemor nak keluar lepak mall ke apa...sbb bg aku..bkn masa aku lagi nak lepak2 mall suma bagai..hahaha...dan ada satu lagi tabiat buruk aku...yg aku rsa tak perlu la aku cerita kat sini sebab bagi aku...its to worst for other to know about...disebabkan bad habits aku yg susah nak dihakiskan nie la...aku rasa sekarang nie aku lebih senang utk hidup single camni...hehehe..


*yang sebenarnya ada lagi sebab yg cukup kuat...iaitu..aku fobia nak couple nie bagai...sebab aku takut..bila dah tangkap cinta kaw2...last2 kena main...serious fobia doh...hahaha