Friday, December 30, 2011

I'm officially a player for Toblerone FC !!!!

hahahaha...entry kali ini...ialah di mana aku ingin memberitahu kalian...yg aku kini sudah pun menjadi player bagi pasukan Toblerone FC secara official nya =)...walaupun masih lagi belum melakukan sebarang perasmian...tp setelah coach menghantar gambar jersi Toblerone FC yg sudah siap di print nama aku dan nombor aku dlm pasukan tu...hahahaha...agak terkejut jugak kerana sebelum2 nie aku main dgn team nie hanya dgn meminjam jersey2 lebih yg ada...tp kini...aku sudah mempunyai jersi aku sendiri...walaupun dlm pasukan nie..nombor jersi aku bukanlah nombor keramat aku iaitu nombor 10/11 ... tapi aku akn still mempamerkan performance yg menarik...dgn harapan..jersi aku yg bernombor 30 ini...menjadi antara nombor keramat bagi aku =)....