Friday, December 16, 2011

They're my precious friends =)

yaa for the next entry nie...aku nak kenalkan kat korang dua org kwn perempuan aku yg paling aku sayang and paling penting sgt dalam life aku sekarang ! hahahaha....aku pun taktahu apa yg special psl diorg nie...sampai diorg menjadi antara golongan org2 penting dlm hidup aku...! 




ADILAHANYS DAHLAN


FATYNN ASSHIELA



AdilahAnyss Dahlan...dia nie aku knl sebab dia dulu 
couple dgn Capt.bola MIIT..so dia selalu
dtg tgk kitorg nye game dulu..sbb nk support boyfie
tp sedih pasal dia nie...dia dgn Capt.aku tu pun
dah clash,dgn boyfie lps tu dh clash...
so mcm bnyk persamaan aku ngn dia..dua2 single..
so kitorg jd ngam laa...si Anyss nie slalu nye
akn lepak ngn ak time ada game bola yg best2
plus dia nie gak selalu jd teman aku bersarapan pagi..hahaha
seriously walaupun perangai dia mcm ngengada sikit tp aku sgt
senang nk kongsi masalah ke or apa2 la dgn dia...
sbb dia mmg seorg yg memahami..
Anyss nie jugak tmpt aku mengadu setiap kli aku ada game
baik menang or kalah Anyss nie laa akn jdi org pertama aku cerita
hahaha...inilah Anyss..(sapa2 yg rsa nk tackle dia just
utk nk main2 ke apa...baik korg lupakan ye..sbb apa2
jd kat dia nie..mmg nahas kena dgn aku)...

Fatynn Asshiela....kisah beliau pernah terbit dekat dlm ruangan blog aku nietapi dah lama laa...hahaha...setelah berapa lama since
aku frust menonggeng dgn dia nie dulu...kini dia kembali
dlm life aku...dia kembali mnjdi insan yg penting dlm life aku...
tp bukan lg sbgai awek but sebagai kawan baik =)...
dia pun skrg aku dah anggap macam adik aku je...
aku pun dh lupakan sejarah psl aku dgn dia...hehehe
dia menjadi insan yg penting sbb dia sentiasa caring psl aku...
dia tak pernah lupakan aku tak kira time dia senang ke
susah ke...dia tetap ingt dekat aku...
walau pun aku tahu dia serba salah lagi dgn aku psl
apa yg pernah jadi dulu...tp..aku dh sound awal2...
benda tu aku dh lupakan so dia tampak lega...hehehe
dia nie sumpah aku cakap seorg yg sweet...
dia cukup risau pasal diri aku..
tak kisah dari segi apa...nie harituh badan aku kurus kering
dia punya bleter kat aku...pehhh ! cair la jugak taik telinga aku nie..haha
tp apa yg membuatkan aku lebih caring dgn dia nie ialah...
dia seorg perempuan yg masih muda dan mentah...bnyk benda yg dia
masih taktahu..so tu yg paling aku risau...macam bru2 nie aku overnight dgn dia
plus ada kwn lelaki dia seorg ngn kwn popuan dia sorg...
kwn laki dia cuba nak paduk si fatynn nie dpn mata aku..time fatynn nie
tgh tidur...peh..mmg kne henjut laa mamat tu cerita dia...
hahahaha...terus si Fatynn nie tak jumpa dh ngn mamat tu...
sbb mamat tu kurg ajar dgn dia plus dh bergaduh ngn aku...ahahha
itu yg merisaukan aku...psl dia nie...sbb tu segala tindak tanduk dia...
aku perhatikan =)...

okay itu lah kisah pasal dua org kawan perempuan aku yg sgt penting bt aku sekarang...
sepatutnya ada 3 org...tapi org yg ke 3 nie...aku tak berani nk
letak gambar dia...or...mention nama dia...sebab aku takut
kawan2 dia marah aku pulak...hahahaha
orang yg aku sebut kan nie ialah (cukup skadar aku bg nma samaran dia ye)
MARKONAH....
hahahaha...dia merupakan bekas awek aku...even kitorg dh clash...
penah tak bertegur dekat 2bulan kot....tapi at last
kitorg start contact balik...alhamdullilah...
kitorg still berkawan =)...cuma tak laa serapat mcm time couple dulu...
hehehehe..since kami break-up..mmg aku dh janji dgn diri aku...
si Markonah nie..still antra insan terpenting dlm life aku...
so aku mmg smpi sekarang sgt curious and care psl dia nie =)...
Markonah nie pun..still care sgt2 psl aku...
dia laa yg selalu marah aku nasihatkan aku utk jaga kesihatan
dia tak pernah jemu nasihatkan aku dlm semua aspek...
tp yg tak tahan nye...dia nie cukup pantang tgk ada
something wrong somewhere kat aku...
klu dia tgk ada slack je kt aku nie...siap !
3hari 3malam dia membebel ! ergghh !
klu membebel je takpe ! siap membahan lg !
hahaha...tp itu la insan yg aku sayang dr dulu smpi skrg...
aku tak nafikan...aku rindukan saat aku dgn dia dulu...
tp utk aku dgn dia kembali bersama tu adalah sesuatu yg mustahil...
sbb aku dah tak sggup nak sakitkan hati dia...
plus aku sekarang nk beri lebih komitmen dkt study and dunia bola sepak aku !
so much better aku dgn dia terus berkawan sampai bila-bila =)...

So ini la serba sedikit psl most precious girl friends that I've got...hahaha...tamat la utk entry kali nie....
tggu next punya cerita pulak ye =) ...hahahaha =P