Friday, December 16, 2011

Sem.3 semester break !!!

hey guys....okay entri kali nie aku taknak sembang bnyk...hehehe...tajuk entri kli Sem. 3 semester break !!!
okay utk cuti kali nie...takda banyak benda special sangat...aku bnyk habiskan masa di rumah dan di bilik rawatan fisioterapi je laa...(duit elaun aku suma ranap sbb fisio nie la..cilanat betul) hahaha....event yg aku ada spnjg cuti nie just arituh je la sekali...ke Cherating...utk Billabong Surf Competition ! sayang sekali gambar2 takda kat tgn aku lgsung...suma kat camera member aku....mmg seronok event surf tu....tak sia-sia aku pegi sana sbb aku dapat laa lepas gian nak surfing plus dpt lepas rindu dgn cara BEACH LIFE ! hahahaha...sumpah awesome event tu....mungkin bg certain person aku rugi besar sbb tak pg Tiesto...tak pg RTW11....tapi sorry to say guys....dunia berpogo-pogo,dunia moshing,dunia cucuk-cucuk langit tu aku dh tinggal kan...dah kureng kena dgn jiwa aku skrg...so bg aku pg event surf nie lg worth it ! hahahaha....okay itu saja cerita utk entri kali nie...hahahahaha...tgu next entry plak ok =)