Wednesday, September 28, 2011

target !

entry kali nie...TARGET !!!
hahaha...nak tau target utk apa ?? hahaha...macam2 target ada nie...hahahaha
tp paling menjadi keutamaan sekarang...sudah pasti target nak turun kan berat badan !!!
hahaha...even sekarang berat aku yg asal nya 63 kg dah turun jadik 59 kg...
tapi aku mencuba utk turun lagi...bg jadik 55kg ! hyahahahaha...so sekarang mmg aku diet kaw2 laa...
cuma mgu nie jee tak dpt nak terus kan diet tu...lepas2 collapse after settle semua game futsal masa tournement di pasir gudang aritu..collapse time tidur...dipercayai akibat kurang nutrisi dalam badan...hahaha...plus kurang tenaga...hahahhaa..dapat lak jenis manusia cam aku yg jenis kadang2 sampai overlimit guna energy sbb semangat nak menang punya pasal...so effect dia...haammmmbbiiikkkk...! COLLAPSE time tidur lepas settle semua game malam tu...hahahaha...tapi lepas nie akan sambung balik laa diet tu =) ...shingga aku dapat berat badan yg aku idamkan tu =D ...hahahahaha