Thursday, July 7, 2011

tribute to Pako Rudin a.k.a mohammed afif nordin !


Oh mashitah - Round Robin 

nie la lagu yang selalu di sebut2 kan oleh arwah masa first kitorg kenal..
dia petik gitar...dan mula menyanyi...
lepas tu..kitorang akan sing along bersama2...
lagi best..kadang2 tgh lepak2..dia akn mencipta lagu nya sendiri...
awesome kan..?
dia mengenalkan kitorang dgn band dia round robin..
dia sebagai pemain bass kumpulan tu..
sumpah aku salute dia...
even dia masih muda...even dia dilihat sebagai manusia yg huru hara..
bg sesetengah orang..tapi bagi aku..dia serba tahu...
dia banyak berkongsi ilmu pengetahuan dgn kitorg..kawan-kawan dia...
tapi nak buat macam mana..
tempoh perkenalan kami tidak panjang..dia pergi meninggalkan kitorg.
apa2 pun dia adalah yg terbaek..
kawan yg terbaek..tak kira tatkala kita tgh happy mahu sedih..
he always be with us...
lepas nie aku dah tak dapat dgr nyanyian kau...
lepas nie dah takda sapa nak jadi pakar sejarah kita lagi..
takda dah orang yg berkongsi cerita2 menarik dgn kita lagi..
dan di kampus takda orang yg akn terjerit memanggil..
nabill kawan gua..handsome boy tu..haha..
sumpah aku rindukan semua kenangan tu dgn arwah..


al-fatihah aku sedekah kan kpd kau sahabat..
semoga roh kau ditempat kan dikalangan org2 beriman...

Mohammed Afif bin Nordin :: ( 8 Jun 1987 - 6 Julai 2011 )