Sunday, July 31, 2011

I'm not ready yet..sorry !!!

hmm..entry kali nie...aku tak bersedia lagi ?
bermaksud...dalam waktu terdekat nie...aku bleum bersedia utk menerima...
any serious relationship...sebab aku rasa lebih senang menjadi kawan sahaja...
sebab dengan perangai aku yg gila-gila nie...
perangai aku yg gemarkan hidup bebas...
perangai aku yg mcm2 nie la..
so aku rasa still not a good time for me to have any special girlfriends...
sebab aku taknak one day diorang menyesal sebab dapat kenal mamat yg totally a freedom lovers...
dan taknak diorang menyesal sebab dapat boyfriends yg lebih gemar spent most of the time...with his friends..
so buat masa nie...aku memilih utk berkawan dgn semua orang...sampai diorang betol2 paham perangai sebenar aku...semua...baru la aku akan pikir pasal serious relationship.. =)