Saturday, July 23, 2011

injury lagi hadoiyai !

hadoii...hal lutut tak setel tambah lagi satu...
time friendly menentang HKL semalam...
dgn secara tidak sengaja nya...kepala aku dah disiku oleh defend lawan time challenge bola tanduk...
yeaaahhhh terbaek...aku menerima 7 ke 8 jahitan di kepala...hahaha...awesome wa cakap lu !!!
dan aku ditahan wad selama 6 jam...dan sepatut nya ditahan wad lagi satu hari..tp disebabkan aku tak tahan dgn keadaan kelam kabut hospital tu...dgn bau ubat lagi...aku merayu agar aku dilepaskan jugak...dgn lakonan seperti aku sihat walafiat...hahaha...(padahal kepala tgh sakit ag)...hahaha...anyway thanks pd teammate aku..yg tolong usung aku keluar padang semua time aku pengsan tgh padang tu...thanks kepada WAWAN...yg bawak aku g hospital...dan jemput aku balik naik kancil berenjin turbo dia tu...dan special thanks to NURUL IZZATIE...=)....sebab teman saya dr mula masuk...sampai saya keluar dr wad..thanks a lot yaa =)...kawan-kawan semua =D