Tuesday, October 11, 2011

u can say whatever you wanna say about me !!!!

mulut tempayan boleh ditutup...mulut manusia nie...memang tak mampu la kita nak tutup kan...
okay entry kali nie berkenaan dgn mulut2 org...yg lancang berkata2...tentang diri orang lain...hahahaha...(maaf kepada sesiapa yg terasa)....sebagai manusia biasa aku tak lepas dari melakukan kesilapan...aku akui...aku pernah mengutuk si dia di depan kau...dan segala bagai...aku tau kau memegang rahsia besar tentang diri aku....
tapi come on laa...apa yg aku bt ada reasons aku sendiri...bkn hnya membabi buta....aku bkn menyebelahi mana pihak...baik pihak si dia...mahupun pihak kau...I'm standing at my own side....okay...logik ke kau nak kata aku macam bagai...hanya sebab aku mintak kau jangan ganggu si dia lagi...benda yang sama jugak aku mintak pada si dia...jangan ganggu engkau lagi...adakah itu dilihat sebagai aku nie manusia tak berguna ???
salah ke aku menasihati kedua-dua pihak....??? okay soal nama kau buruk ??? seperti yang aku kata kan pada kau harituh....just say it to me...si bangang mana yg yg memburuk3kan nama kau ??? aku nak berjumpa dgn dia...utk solve kan hal nie....benda yg sama jugak aku mntk pada si dia....so its fair right ?? aku cuba bersih nama kau semula....tapi kau tuduh aku macam2...nak kata aku macam2...eh come on laa....berfikir di luar kotak okay....kira cukup bagus aku masih nak bertanggungjawab atas kesalahan aku nie...dgn nak membersihkan nama kau balik....eh aku tak kisah laa kalau nama aku kotor sekalipun....dah biasa....dari zaman sekolah lagi....nama aku tak penah nya lepas dari rekod2 kotor...so aku dah tawar kan pertolongan dan nak bertanggungjawab ? why not kau beri kerjasama sikit...tolong la sekali lagi aku mintak....kita nie bukan budak berusia 14..15 tahun laa...nak perli3 di sana sini....klu betul ada rasa tak puas hati tu....trus terang jee...face to face...senang...and one more things....tolong laa bertindak seperti seorang yg matang pemikiran nyaa...plus tolong berfikir panjang sebelum melontar kan kata-kata....so once again....aku tnya korang berdua...siapa yg tlh memburuk2kan nama2 kalian....? sila beritahu pada aku....then biar aku yg solve kan hal nie....I'm the one who start it...so I'm the one who will fix it !!!!

p/s   ;  terpulang laa pd kau nk kata aku apa bagai...apa yg aku lakukan nie bersebab...so jangan la nak menuduh aku itu ini bagai....aku tidak berpihak pada dua-dua....aku berlaku adil....aku memberikan peluang pd korang utk membersihkan semula nama korang...so sekarang terpulang pd korang...nak terima pertolongan aku atau tak....aku tak kisah....cuma aku mntk stop mengata aku ini kalau kau tak kenal siapa sebenar nya aku.....kau msih blm cukup kenal aku lg....aku bkn bdk3 belasan tahun mcm yg kau kenal...so as long aku still respect kt korang...jadi setelkan laa cara yg lebih baik....ye ? harap maklum......




moral : don't be so typical malay minded okay.....