Monday, June 27, 2011

KSSU kali ke-7 !!!

haha...first time aku wakil team UNIKL MIIT dalam team bola nie...
rasa macam awesome gila...even team MIIT nie tak dapat layak pun ke semi-final...
tapi aku bangga dapat be part of the team....
result game tak yah la aku bagitau..malu...haha
tapi aku puas at least dalam 1 game tu..aku dapat score..dua gol..dalam 1 game wei...
haha...bangga seyh...jadi hero sehari...dapat save team aku dr kalah..hahaha...lupa habis aku dgn suma bencana
yg berlaku...haha...so now aku still kena fokus...dgn team MIIT football team nie...
coz aku pasang target yg agak tinggi utk KSSU tahun depan...di UNIKL MSI...haha
so target aku tahun depan at least team nie dapat layak ke semi-final...haha...
tapi lepas nie aku akan lebih banyak komitmen....
dgn team futsal aku Soleysyo FC...then ada rezeki maybe aku main utk 1 kelab liga KL....
kelab Batu Muda FC...kalau ada rezeki la...hehe..kot mana pun kena try dlu....
apa2 pun KSSU kali ke-8...wait for me...i'll be more rovers and aggresive yaw !
ahahahaha