Saturday, June 18, 2011

family..kawan-kawan..study dan bola !

haa...tgk tajuk mesti macam pelik-pelik kan??
hahaha...nie la aku sekarang...
bukan sekarang la...memang dr dulu macam nie...
start from today...aku akan lebih fokus kan hidup aku...
dgn family aku...nak make them proud of me...
nak enjoy banyak-banyak lagi dgn kawan-kawan di penang dan kawan-kawan KL nie...
tak kisah la kawan lelaki ke..kawan perempuan...asal kan kau bergelar kawan aku...hahaha
nak fokus lebih dengan study aku...mana tak nya result utk semester dua nie macam celaka lagi...
memang aku kena fokus dgn study la....
and last but not least....nak memantapkan lagi skill dan corak permainan bola aku...
ye la..semester depan dah bz dengan team futsal aku yg dah berjaya dapat sponsor tu...
dan yg dah jadik official team UNIKL...so kena la mantapkan skill tu..hahahaha... =)